zaterdag 17 januari 2009

Ding 20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Ik begon aan dit ding met enige tegenzin. Ik luister niet zo vaak muziek en ben eigenlijk diegene die thuis de radio uitzet.......Maar toch als ik op Last FM zit te zoeken en luisteren en mijn oude trouwe favorieten ( Ralph MacTell, REM, Beatles, Simon and Garfunkel, De Dijk, Bloff enz) invoer en luister word ik toch wel weer vrolijk. Fijn dat je op vergelijkbare artiesten wordt gewezen, tenminste voor mij want ik wist echt niet van sommige alternatieven af. Ik zal dit misschien wel als achtergrond gaan gebruiken als ik op de computer bezig ben. Maar welk nut voor de bibliotheek??? Iedereen die iets wil lenen zoekt al via Muziekweb, dus veel vragen over muziek krijgen we niet meer. In ieder geval kun je op de mogelijkheid wijzen van Last FM als iemand snel een artiest of song zoekt. Ja en dat heb ik dan weer van dit ding geleerd.

1 opmerking:

Unknown zei

Eigenlijk zou de bibliotheek in ultima forma moeten zijn als Lastfm. Een bron van inspiratie en een plek waar je nieuwe dingen ontdekt.
Als ik jullie blog lees heb ik doorgaans LastFm op.