zaterdag 10 januari 2009

Ding 18 Library Things

Bibliotheek dingen dat zijn zeker boeken. Ik heb me aangemeld en een willekeurige greep in mijn boekenkast gedaan, ze stonden toevallig naast elkaar in de kast.(voor de oplettende lezer: ik heb mijn boeken dus niet op alfabet staan)
Voor de bibliotheek lijkt me het leuk om op deze manier je boekenkasten te kunnen delen, de lezers gun je en blik in jouw boekenkast, en wij mogen bij de leners kijken. Natuurlijk moet je dan een recensie of beschrijving van de boeken geven. Bovendien zou je op deze manier genres kunnen sorteren, informatieve boeken over onderwerpen bij elkaar kunnen laten zien enz. Dus ja "boeken dingen" is iets voor de bibliotheek

2 opmerkingen:

avondster zei

Nieuwsgierig als ik ben ga ik toch "even" kijken welke boeken jij uit je boekenkast hebt gegrepen. Ze staan trouwens ook niet op onderwerp in je kast :-) (en natuurlijk blijf ik meteen weer hangen op LibraryThings...) Leuk Ding is dit toch.

Unknown zei

Heerlijk een boekenkastchaoot!
Wat dacht je van een koppeling met de catalogus. Verrijking eerste klas!