zondag 4 januari 2009

Ding 17 Web 2.0

Web 2.0 een hot item in 2008. Nu weer zoeken naar iets wat me aanspreekt. Wat is er veel.... Nieuwsgierig zoek ik allerlei sites af. Vorige week ook al dit ding gedaan en nu weer, want ja wat kies je. Deze tijd van het jaar terugkijkend en vooruitkijkend is Goal Enforcer misschien wel een site waarop ik mijn doelen kan bepalen en zien te bereiken. Ik ben nu eenmaal een gijsjelijstje en heb dus structuur nodig om alles binnen krappe tijd voorelkaar te krijgen. Prive maar ook op mijn werk. In deze lijn past ook snelle outlook
(misschien hebben meer collega's hier last van ;-))Een aantal tips wat je met whiteboardmarkers kunt doen white markers
Grappig.


Misschien is dit boek lezen ook handig.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat noemen ze nou 'lifehacking'. Met slimmigheden je leven vergemakkelijken. Een bekende site is die van Lifehacking.nl. Vol met tips en trucs, sommige technisch en sommige zo briljant simpel.

avondster zei

Leuke, praktische, dingen heb je gevonden :-)

Op die lifehacking-site ga ik zo ook eens rondkijken. Ben benieuwd...